Sekretariat

opgaver

Sekretariatet i Studieservice varetager en bred vifte af opgaver inden for administration, koordinering, samarbejde og udvikling, herunder:

  • Stabsopgaver for studiechef, herunder HR, økonomi mv.
  • Øvrige stabsopgaver, herunder rejseafregning, ferie, indkøb
  • Ledelsesinformation og diverse mødeforberedelse
  • Strategiopfølgning
  • Juridiske sekretariatsopgaver, høringer og generel juridisk bistand
  • Fastsættelse og implementering af nye regelsæt
  • Disciplinærsager i forhold til studerende
  • Valg til styrende organer på AAU (med bidrag fra Studie-IT m.fl.)
  • Fremdriftsreform
  • Dimensionering
  • Gymnasiesekretariat
  • Studentertal og statistik
  • Kommunikation og koordinering
  • SU/AMU

Udvalg og netværk

  • Sekretariatsbetjening af Det Strategiske Uddannelsesråd
  • Sekretariatsbetjening af SA-udvalget (udvalg for samarbejds- og arbejdsmiljø)
  • Medlem af Fremdriftsnetværket